Groszki pachnące...

Tym razem chcę was zaprosić do ogrodu pachnącego groszkami. Ogród ten znajduje się oczywiście na Dolnym Śląsku. Jedna z naszych podróży zawiodła nas przed ogród z pachnącymi Groszkami.





Patrząc na nie przypomniała mi się piosenka Ewy Demarczyk  "Groszki i Róże".



Ten post jest jednocześnie ostatnim przed moją przerwą urlopową. Wyjeżdżam na ok. 1,5 tygodnia.




Pachnące Groszki ich urzekająca woń oszałamia, przyciągając przeróżne owady np. trzmiele.

Fotografia,Podróże...

12 komentarzy :

  1. Sweet peas are just so beautiful. Have a wonderful day :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A beautiful flower picture. I like the flower's color very much. A fine post.

    OdpowiedzUsuń
  3. These are so pretty - I can smell the scent! Lovely that you shared at FW - thank you!

    OdpowiedzUsuń
  4. Muito belas estas fotografias.
    Um abraço e continuação de uma boa semana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydobyłaś całe piękno groszków!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te groszki, niestety u mnie nie chcą rosnąć. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam pachnący groszek i często go sadzę.
    Życzę udanego urlopu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Such beautiful and delicate blossoms! Enjoy your holiday!

    OdpowiedzUsuń
  9. The flowers are so beautiful and the pink so sweet. Have a wonderful weekend!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne! Pachnący groszek kojarzy mi się z dzieciństwem, z moją śp. Mama, która go uwielbiała...u mnie w ogrodzie, niestety, nie chcą rosnąć ...:(
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń